?

Log in

No account? Create an account
where rainbows end...x

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Tuesday, November 22nd, 2005
8:45 pm
As i am becoming less and less acitve everyone else is becoming more active.
It sucks.
Ah weelllity.
I need to do the theme for the labeled ones.
It involves pictures of me and a fork.
I'm looking forward to this.

(1 comment | comment on this)

Sunday, November 20th, 2005
7:50 pm
TELL ME ABOUT YOURSELF - The Survey
Name:Alanah
Birthday:22nd August
Birthplace:Airedale Hospital..yay!
Current Location:My house, my room, my air and what not
Eye Color:Greeeen
Hair Color:Shall we say..red
Height:5ft 6...ish
Right Handed or Left Handed:Righty!
Your Heritage:Bah! Who knows!
The Shoes You Wore Today:My DCs and jazz shoes
Your Weakness:I have many, and if I told you, then you could use them against me! I'm soo fast for you!
Your Fears:Spiders...ooer!
Your Perfect Pizza:Just a plain one...how dull am I!
Goal You Would Like To Achieve This Year:To go to a strip club! Hahaa!
Your Most Overused Phrase On an instant messenger:lol!
Thoughts First Waking Up:Fuck off...
Your Best Physical Feature:I'd say my eyes or my stomach
Your Bedtime:Whenever I'm schleepy!
Your Most Missed Memory:My Nana
Pepsi or Coke:Coke
MacDonalds or Burger King:Neither!
Single or Group Dates:Single
Lipton Ice Tea or Nestea:Neither!
Chocolate or Vanilla:Both!
Cappuccino or Coffee:Neither!
Do you Smoke:Never have, aren't you proud!
Do you Swear:Rather alot...
Do you Sing:Yes
Do you Shower Daily:Yes, however I sometimes have a bath =D
Have you Been in Love:Not yet, suprise me
Do you want to go to College:Yes
Do you want to get Married:Yes
Do you belive in yourself:Sometimes
Do you get Motion Sickness:If I travel backwards for a long time
Do you think you are Attractive:Sometimes, in really dark lighting
Are you a Health Freak:Depends, I eat what I want and all that, but I like to keep fit
Do you get along with your Parents:Most of the time...
Do you like Thunderstorms:They are scary. THE END OF THE WORLD ALL OVER AGAIN I TELL YOU!
Do you play an Instrument:Just my voice
In the past month have you Drank Alcohol:Yes
In the past month have you Smoked:Nope
In the past month have you been on Drugs:Nope
In the past month have you gone on a Date:Kinda!
In the past month have you gone to a Mall:Nope
In the past month have you eaten a box of Oreos:No, BUT I WISH I HAD!
In the past month have you eaten Sushi:Nope because I dont like it and I dont really ever plan on eating it
In the past month have you been on Stage:Yes, today actually
In the past month have you been Dumped:Nope
In the past month have you gone Skinny Dipping:No, but once again I wish I had!
In the past month have you Stolen Anything:Nope!
Ever been Drunk:Yes
Ever been called a Tease:Is it bad that I can answer yes to this question?
Ever been Beaten up:Nope
Ever Shoplifted:Nope
How do you want to Die:Not right now
What do you want to be when you Grow Up:A teacher or something, I just cant decide!
What country would you most like to Visit:I dont know, take me somewhere and we'll see
In a Boy/Girl..
Favourite Eye Color:I'm not bothered about colour, it kinda depends how they look at you with the actual eye. Ok, ok, I know what I mean!
Favourite Hair Color:Any!
Short or Long Hair:Whichever!
Height:Not bothered..
Weight:Not overweight (however overweight people kick ass..)
Best Clothing Style:Something that shows me who they are. I dont want no poser boy!
Number of Drugs I have taken:None
Number of CDs I own:Lots!
Number of Piercings:4
Number of Tattoos:None
Number of things in my Past I Regret:Several..

CREATE YOUR OWN! - or - GET PAID TO TAKE SURVEYS!

(comment on this)

Thursday, August 11th, 2005
7:29 pm - Friends Only
Image hosted by Photobucket.com
i hurt myself so you can't

Sorry guys, my journal is officially going to be friends only.
If you've been deleted off my friends list and would like to be added back on, comment to be added.

Thanks
lucky_star_xx
&hearts

(27 comments | comment on this)

4:51 pm - Swollen Tears
Afternoon.
It seems like i've dont enough crying to last me a lifetime during the past two days.
I cried last night while i was talking to my mum.
I cried while i was trying to get to sleep.
I cried when I woke up.
And then I went to see my Nana.
I walked into her room and she was in bed.
I've never seen her in bed before.
Shes always been sat in her chair by the window staring at the wall.
It scared me.
She was lying there looking so helpless.
Her bed has big wooden barriers around it to stop her from falling out.
Which is kinda pointless because she cant move.
She was just lying there.
I remembered the pictured of me and her that I'd put on here a few days ago, and I just burst into tears.
I remember how beautiful she was - never really good looking, but beautiful asll the same.
She was so well dressed, so manicured, so classy.
And now shes a forgotten, drooling mess.
Do you want to know what happens to her?
Slowly she forgets everything, until the day she dies, she forgets how to live.
She cant walk.
She cant talk.
She cant feed herself.
Shes going back in time, and shes past the stage of a new born baby.
Eventually she wont be able to chew or swallow.
And you know what they do when that happens?
They starve her to death.
Which, at a guess, takes about 3 weeks.
They starve her to death.

current mood: blank

(4 comments | comment on this)

1:04 pm - //hate//love
Morning.
Feeling the same as last night.
Tired, shitty.
You know the deal.
11 Days till my birthday.
Yay.
I think this is the first time that I'm not actually excited about my birthday.
Its going to be crap.

current mood: crappy

(comment on this)

Wednesday, August 10th, 2005
6:43 pm - I hurt myself so you cant
Afternoon.
I'm so tired you dont understand.
Yesterday I slept at Laurens and had masses of fun!
It was the weirdest combo of people ever...Lauren, Tara, Liz and me.
Great fun though.
I know have a bracelet saying "moob" and Liz and Lauren have the same one!
Will hates me.
I dont know, maybe he doesnt, but it feels like he does.
I'm going on holiday (not to Mexico now, to St Lucia) this sunday, I dont want to, I'm not looking forward to it and I'd rather stay at home.
My eyes are heavy and I want to cry.
I hate this.
I'm sick of this livejournal.
Maybe you wont see me here for a while.
I'm sick of you all knowing how I'm feeling.
I'm sick of everything.

(1 comment | comment on this)

Monday, August 8th, 2005
11:25 pm - Dont stop doin that thing you do, Your sweet love is makin me high
Evening my children.
I hope you are all well.
I am off to sleep in a few short moments for 3 reasons.

1) No one decent is online to stay awake for.
2) No one is entertaining me byt replying to my texts.
3) You are all prats.

Anyways, night.

(3 comments | comment on this)

Sunday, August 7th, 2005
4:18 pm - Summer Rain
Shit I'm in love with this songCollapse )

current mood: Funkeh

(comment on this)

3:08 pm - Faith
Everyone must go download this song now.
And if you dont, then please go and dig out the album from your mothers cds.

I gotta have faithCollapse )

current mood: funky

(3 comments | comment on this)

12:33 pm - I'm back! Bet you didnt miss me!
Morning..or afternoon...or whatever.
I'm hungry..and I want my pizza so I'm going to be quick (or try..)
So on Friday I went to Wills housee and Will almost got crushed in between a fire engine and a bus...silly boy!
Will had a hair cut and its soo cute!
Hehe!
Anyways, so Wills parents are so nice, his mummy is sooo cute!
And his little brother was really grooveh.
Looks nothing like Will...and is kinda small...so yeh, looks nothing like him!
When I got there Will, Jonty and I went for a walk to put Wills babysitting ad (which is so totally lying) in the post office window..but they were closed because they knew Will was coming, so we rented a dvd instead.
And then Will took us to this lil beachy thingy, which involved trying to get through huge scry planty things and getting stung by thingys along the way.
But that was fun and Will and Jonty got shitty green water on them...
Deary me.
We went home, had dinner and watch Without a Paddle which was really funny.
And then we went to sleep...
And in the morning we had to go to Morrisons so they put me on Wills dads bike (omg, I havent been on a bike in years, i swear i have totally screwed up my ass riding this bike) and we went to Morrisons..
Erm...and then we got back and had lunch.
And then Wills mum, Will, Jonty and meee went to Tockwith Show and looked at chickens because Jonty wants to buy chickens...
And then we came home.
And Mum and Dad came to pick me up.
The End!!
I love Will!
Now for my pizza...

current mood: hungry

(1 comment | comment on this)

Thursday, August 4th, 2005
8:58 pm - I've got some scattered pictures lying on my bedroom floor, Reminds me of the times we shared
I'd been looking through pictures of my as a baby, and there were come with my Nana and it really upset me.
I wish she still knew who I was.

Why did you take her away?Collapse )


current mood: sad and alone

(comment on this)

8:51 pm - Stressed...and its the summer holiday.
I feel really pissed off today.
Its one of those days where I really need to either...
a) scream
b) slap someone
c) cry
You know that feeling, where you wake up in the morning, and you just dont want to be awake because you know its going to be a bad day, and you want to sleep until tomorrow when it will all be better because it will be tomorrow?
You dont know?
Well fuck off, this is my journal and my feeling, so I dont care if you dont understand.
I feel like who ever I've spoken to today, I really havent got through to.
Like theres a wall blocking what I'm saying.
And no body understand what I mean.
And also, I have no friends.
I could only think of 5 people I wanted to ome round tomorrow, two couldnt come and then it was just really awkward.
I could think of no one else who would actually want to come to my house.
Ah well, i dont need you.


I take that back, I really really do.

This is how I feel right now...and yes, this is meCollapse )


current mood: aggravated

(2 comments | comment on this)

6:08 pm - Waste of a day
Afternoon.
I'm pissed off.
So go away.

current mood: Whatever.

(comment on this)

Wednesday, August 3rd, 2005
10:03 pm - Give me the porn..
Evening my pets.
I'M BORED OUT OF MY EAR AND I HAVE BEEN ALL DAY AND I THINK I'M GOING TO DIE IF I'M BORED ANY LONGER BECAUSE NO ONE IS ONLINE AND THERE IS NOTHING TO DO DAMN IT I'M SO BORED.
Yah, I'm bored.
Today I was meant to go into town, but I was in bed, so I didnt.
And lauren mentioned going in tomorrow, but i havent heard from her since so i dont know whats going on.
Called Matt - Woke him up, oopsy.
Called Kate - Switched off.

I'm going to go and top myself.

(7 comments | comment on this)

Tuesday, August 2nd, 2005
9:51 pm - Forgot to mention...
...I might not be going on holiday because the hotel is closed due to the hurricane in Mexico.
It is hopefully re-opening on the 5th...we'll see.

current mood: bored

(comment on this)

7:04 pm - Love is for losers, looks like i just lost.
Mornin all.
Today I went into town as it is jossssshyyys birthday.
Whoop!
Happy Birthday Josh!
(20 days till mine...)
Yeh anways so we went into town.
And Will dumped me!!
But asked me back out again =D
Haha, it wasnt serious, he was joking...i hope...ooer!
I miss Will.
Neeer neeeer.
I saw Matty today!
Whoop Matty is back!
And also rather tanned (grrr)
With sexy shoes (grrr)
And sun glasses that are like mirrors (grrr)
And this whole look that says "haha guys i'm too good for you"
Well neeeeeeer.

current mood: Nerd!

(2 comments | comment on this)

Monday, August 1st, 2005
10:46 pm - OMG SHE STOLE ME!
I always knew that Kate was a thief...Collapse )


current mood: bouncy

(2 comments | comment on this)

10:37 pm - Who knew katie was this sexy?
Follow the link!Collapse )


current mood: amused

(2 comments | comment on this)

3:10 pm - Its the morning after the night before
Evening.
I've been extreamly lazy this morning.
I only just at lunch.
I only just got dressed.
Ah well, they say is still young..sorta...
I am bored out of my nose and i needed something to cheer me up.
If you are in this sort of mood too...please look below...




Come forth my young ones...Collapse )


current mood: chipper

(2 comments | comment on this)

Sunday, July 31st, 2005
9:21 pm - Love keeps you alive
Howdy one and all.
Today I went shopping with the family.
Bought William a suit for 6th form, fun fun as always, then he dissapeared, so I had some fun sale shopping with my mummy!
I got a really nice fcuk t-shirt, a nice animal one and a short (ooer) girly (ooer) hooch (ooer) skirt (ooer!)
I dont know what came over me with the skirt thing, but you know, sometimes my gender makes decisions for me.
Anyways, big brother calls!
Love you alllllll xxxxx

current mood: content

(comment on this)

> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com